شناسهٔ خبر: 21142 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت جام خبر داد:

اجرای ۳۵ کیلومتر عملیات ریزش‌برداری در نوار مرزی شهرستان تربت جام خراسان رضوی

جواد نژادي پور رئیس اداره راه و شهرسازی تربت جام خراسان رضوی از اجرای ۳۵ کیلومتر عملیات ریزش‌برداری در نوار مرزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جواد نژادی‌پور با بیان اینکه درپی بارندگی‌های اخیر و باتوجه به رگباری بودن بارش‌ها و ریزش ترانشه‌ها در بخش‌هایی از نوار مرز، نیاز به اجرای عملیات ریزش‌برداری در بخش‌هایی از نوار مرزی این شهرستان بود؛ پس از بازدیدهای به عمل آمده راهداران از منطقه، با اعزام یکدستگاه گریدر، لودر و کمپرسی به نوار مرزی، اقدام به ریزش‌برداری در طول راه‌‌های مرزی حوزه استحفاظی این شهرستان شد.

وی میزان عملیات ریزش‌برداری انجام شده را ۳۵ کیلومتر عنوان کرد و افزود: این عملیات با حجمی بالغ بر ۱۱۰۰ مترمکعب اجرا شد.

وی با بیان اینکه در بخش‌هایی از راه شوسه بر اثر باران دسترسی به نوار مرزی قطع شده بود، افزود: در همین راستا با شن‌ریزی اقدام به مرمت و بازگشایی جاده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت جام از حضور ماشین آلات این اداره جهت انجام عملیات راهداری در طول راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد و گفت: مرمت و احیاء قنوهای حاشیه جاده بطول ۷۰ کیلومتر، تسطیح و تنظیم شانه‌های راه بطول ۳۵ کیلومتر، لکه‌گیری به میزان ۱۷۰۰ مترمربع سانتی‌متر، تسطیح و تیغ‌زنی راه شوسه روستای ملو بطول ۱۷ کیلومتر از دیگر خدمات ارائه شده است.

ن‍ژادی پور افزود: هزینه اقدامات انجام شده بیش از ۱۵۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

نظر شما